Werken op het MLF

Vacatures op onze school worden geplaatst op meesterbaan.nl en op www.werkenbijasg.nl. Voor meer informatie over openstaande vacatures, kunt u contact opnemen met secretariaat@mlf.asg.nl. Reageren op een vacature kan via Meesterbaan of via de in de vacature genoemde contactpersoon.

Ons team

Op het Montessori Lyceum Flevoland werkt een team van onderwijsprofessionals aan de ontwikkeling van onze leerlingen. De docenten werken in leergebieden samen met elkaar.

De ontwikkeling van onze leerlingen is belangrijk, maar ook de ontwikkeling van onze medewerkers is een belangrijk speerpunt voor ons. We leren van en met elkaar.

Opleidingsschool

De Almeerse Academische Opleidingsschool (AAOS) is een geaccrediteerde opleidingsschool. Binnen de AAOS werken acht scholen voor voortgezet onderwijs samen met de Hogeschool van Amsterdam, Hogeschool Windesheim, Hogeschool Utrecht en de Interfacultaire Lerarenopleidingen (ILO, UvA) aan het opleiden van studenten. Het MLF is trots hier onderdeel van te mogen zijn.