Samen zijn we een Campus

In de nieuwbouwwijk Nobelhorst is een Montessori Campus voor leerlingen van 0 – 18 jaar. Het is een bijzonder onderwijsconcept dat nergens in Nederland op deze manier wordt toegepast. Montessori Lyceum Flevoland (MLF) is trots onderdeel te mogen uitmaken van het plan van de Almeerse Scholen Groep.

De komst van een campus, de nieuwbouw en het bijbehorende onderwijsconcept zijn in het belang van de ontwikkeling van onze leerlingen. Door samen met kinderopvang en primair onderwijs een campus te vormen, creëren we een doorgaande leerlijn van 0 tot 18 jaar. Bovendien biedt de ontwikkeling kansen om ons onderwijs te vernieuwen en te versterken. De bouw is in 2023 gestart. Neem via de webcams snel een kijkje en zie hoe ver we nu zijn!

Voor Montessori Campus is nu nog een aparte website beschikbaar met alle informatie. In de loop van 2024 zullen wij verder gaan als 1 Campus en zal deze website vernieuwd worden!

Kijk hier onze live opname van onze webinar Kies je School in Almere van september 2023.

montessori-camus-logo